2011/09/28

I. fejezet: A legrosszabb legjobb út part 2


Bocsi, hogy ennyi kihagyás volt, csak a gépem nem volt épp a legjobb állapotban és 2 hétig szerelőnél volt. Ha nem is kék halál volt a baj, de azért egy sárgának sztem elment volna. Na m1, most már tényleg megpróbálok gyakrabban frissíteni. :)

Június 16-a volt, a nap már magasan járt, az óra mutatója a 12-es szám felé közeledett. A szálloda elhagyatottan állt a hegyek között és várta, hogy valaki arra tévedjen. A távolba vesző kihalt úton egyszer csak egy fehér busz jelent meg. Gyorsan közeledett a kanyargós úton. A szálloda ajtajában egy fehér kötényt viselő fiatal nő lépett ki. Tekintetével követte a buszt, amíg el nem tudta olvasni az oldalán lévő színes betűket: KIKI. Innen tudta, hogy ezek bizony az ő vendégei, akiket már reggel óta várt.
Amikor a busz az épülethez ért még szinte le se parkolt, amikor egy csapat tizenéves ugrott le róla. A gyanútlan szemlélő azt mondta volna, hogy ez valami táborféleség és nem is tévedett volna sokat, ugyanis ez egy kiránduló iskolás osztály volt.
A gyerekek majdnem 40-en voltak. Odaköszöntek a vendéglátójuknak, és miután megkapták a csapatok a szobájuk kulcsát elindultak, hogy birtokba vegyék a szálláshelyüket. A 2-es szobában 3 lány kapott helyet, Liza, Bella és Tamara.
Liza egy kicsit alacsonyabb, göndör, barna hajú és szemű lány volt. Bella magasabb és szintén barna hajú barna szemű, míg Tamara egy középmagas, szőke hajú, kék szemű lány volt. Mind a hárman 16 évesek voltak.
A lányok a bőröndöket bedobták az egyik sarokba, majd kifutottak az udvarra, ahol a többi társuk és két kísérőtanáruk várta őket. A megbeszélés már elkezdődött:
- A mai napon elmegyünk Grazba, majd este a közeli tónál fürdünk egyet. Kistáskát hozzatok magatokkal, legyen benne költőpénz, telefon és fürdőruha. – hirdette ki a tanárnő.
A csapat egy emberként próbált benyomulni a szállóba a csomagokért, de az ajtó túl kicsi volt, így 5 percbe is beletelt, amíg mindenki bejutott.
Negyed óra múlva a busz kigurult az útra és célba vette az első úti célt, Grazot.

2 megjegyzés:

  1. Naneeeeeeee!
    Végigmosolyogtam az egészet :D Szinte láttam magam előtt (vagy is tényleg láttam xD) Szerintem egyedül én értem, miért vicces a Bella hasonlat xD Vagy tévedek, hogy azért tetted? :D Na, igen...jó sok gyerek xD
    Puszi!
    Carly :) ;)

    u.i.: Kíváncsi vagyok, mik lesznek még a kiránduláson xD

    VálaszTörlés
  2. Hát a Bella hasonlatnál én nem pont arra gondoltam, de lehet van vmi köze hozzá :D

    VálaszTörlés